- Entenem l’escola com a context de desenvolupament per a l’infant, potenciant l’autonomia personal dels mateixos.
- Metodologia activa en el dia a dia, a partir de activitats d’experimentació i manipulació, i també a partir de les rutines diàries de l’aula.
- Visió constructivista de l’aprenentatge; és el propi infant qui construeix el seu aprenentatge a partir de l’acció.
- Proposta d’activitats relacionades amb l’entorn proper, que tinguin relació amb la realitat viscuda per l’infant i per tant vivencials i significatives per ells.
- Importància de l’activitat lúdica com a motor de desenvolupament.
- Enfocament globalitzador i integral, ja que l’infant de 0-3 any percep la realitat com un tot.
- Escola inclusiva i atenta amb les diversitats i necessitats de tots els infants del centre.
- Recolzament a la tasca educativa de les famílies.
- Potenciem des de la primera infància el respecte al medi ambient en el nostre dia a dia i els emfatitzem en projectes de reciclatge i hort.
- Vivenciem i gaudim de les tradicions populars del poble.
- Potenciem activitats relacionades amb les noves tecnologies.