El primer contacte amb la pintura. Classe Llimona

This slideshow requires JavaScript.

Fa unes setmanes que vam proposar una activitat de pintura a la classe Llimona. Era la primera vegada que portàvem aquest material a l’aula i vam pensar en presentar-la d’una manera diferent. La idea era que la poguéssim veure, “tocar-la” i trepitjar-la, però sense sentir, en aquesta ocasió, la seva textura.

Vam posar paper d’embalar blanc amb taques de pintura de diferents colors per tot el paper, i després, el vam folrar amb plàstic. D’aquesta manera, quan la toquessin o passessin per sobre, s’aniria pintant el paper i els infants podrien veure el resultat, però no s’embrutarien. Tots els nens/-es es van treure les sabates perquè aquest contacte fos més directe. En general, tots/-es van voler participar i veure què havíem preparat. Fins i tot, alguns volien anar més enllà i intentaven treure el plàstic per sentir aquest contacte més a prop.

Ara, més endavant, tornarem a oferir pintura perquè la puguin tocar i experimentar d’una manera diferent.