Classe Groga: Fem l’audició del “Conillet”

Comencem a fer petites propostes a l’aula que esdevenen nous descobriments pels nens i les nenes.

Com els hi agrada tant la música, en aquest cas hem fet l’audició del “Conillet” i l’hem preparat perquè fos un factor sorpresa pels petits/es. També vam convidar a la classe Taronja perquè gaudissin d’aquest petit espectacle.

En aquesta audició el protagonista és un conillet molt tendre que al ritme de la música es va apropant als nens. En un principi vam representar-la amb dos conillets que anaven fent-se carícies quan es trobaven. Aquí vam observar que hi havia nens que s’interessaven de seguida i d’altres que preferien continuar jugant. Per això després vam pensar a representar-la de forma més individual i va ser aquí quan vam trobar més diferències en les seves reaccions: uns s’allunyaven, d’altres de seguida es deixaven que els hi acariciés la cara, i d’altres com la Isabella que en un principi el va rebutjar, a poc a poc va acabar rient amb aquest!

Pensem que la música pot ser representada de diverses formes visuals, ja que els sentim molt interessats en la proposta i de fet sempre volen repetir!