Elements de tardor a l’aula Blava

Durant aquests últims dies hem anat oferint materials i propostes que tenen relació amb la tardor. Tenim paneres amb pinyes, taronges, magranes i llimones. Estan al seu abast perquè toquin, olorin i llencin per observar el soroll i si arriben lluny.

També hi ha uns pots amb elements més petits com castanyes, ametlles i nous per poder observar sense cap perill.

En moments puntuals posem al seu abast papers de cel·lofana i de seda amb colors d’aquesta estació per a que juguin lliurement. Ells descobreixen que alguns són transparents, que d’altres es trenquen, que fan soroll si els mouen o que serveixen per jugar al tat.

Com a recurs interessant que els agrada molt és una maleta que té a dins diferents elements enganxats, però els serveix per a poder treballar el sentit del tacte i l’observació.

Amb petites propostes anem treballant conceptes i vocabulari que tenen a veure amb el coneixement de l’entorn, aquest cas seria l’estació en la qual ens trobem i que és la tardor.